Brev:
Sutteflasker, Jern og mælk
15. december 2010
Alder:
11 mdr.
Sutteflasker, Jern og mælk
Hej Helen
Så er jeg lige tilbage med et par spørgsmål. Luna der nu er 11 mdr. får kun 1 flaske dagligt - inden hun skal i seng. Her tager hun ca. 140 ml. NAN 2.
Så hun får jo ikke 400 ml. om dagen og skal derfor have jerndråber. Men vi har købt nogle på apoteket, men hun får meget dårlig mave af dem. Kan du anbefale andre alternativer..?
Mht. MME - burde vi gå over til NAN 3 eller er det ligemeget..?
Hun er ikke rigtig begyndt af drikke alm. sødmælk endnu - vi har budt hende det - men hun virker som om hun ikke rigtig kan lide det - er der nogle retningslinjer for hvor meget alm. mælk de skal have om dagen i hendes alder..?
Og sidste spørgsmål går på hendes sutteflasker - så vasker vi dem altid i opvaskemaskinen. Flaskesutterne og hendes sutter, vasker vi i hånden og koger. Men er det stadig nødvendig at koge selve flaskerne..? Vi laver altid flasken til hende lige når hun skal have den - så den står aldrig med mælken i.
På forhånd tak.
Hilsner fra
Kristina